Підприємці, які вирішили використати найману працю, повинні знати, що з появою хоч би одного найманого працівника в них виникають слідуючи зобов`язання:
- оформляти трудові договори з кожним працівником та реєструвати їх в Центрі зайнятості;
- вносити записи про прийом на роботу та звільнення з роботи в трудові книжки працівників;
- нараховувати та виплачувати заробітну плату;
- утримувати з нарахованої заробітної плати податок з доходів та перераховувати його до бюджету;
- надавати найманим працівникам щорічну оплачувану відпустку або виплачувати компенсацію у разі звільнення;
- нараховувати, утримувати та перераховувати внески та збори в Пенсійний фонд і інші фонди соціального страхування, а також подавати звітність в ці фонди;
- щоквартально подавати податковий звіт по ф. № 1ДФ;
Ярлыки: Наймана праця, Якщо є наймані працівники
Новіші публікації Старіші публікації Головна сторінка
Підписатися на:
Дописи (Atom)