З найманими працівниками укладається трудовий договір в 3 екземплярах, який надається підприємцю, працівнику та Центру зайнятості. Оформлений трудовий договір між підприємцем та найманим працівником в тижневий термін з моменту фактичного допуску працівника до роботи повинен бути зареєстрований в Центрі зайнятості, за місцем проживання підприємця.
Для реєстрації трудового договору сторони повинні надати в Центр зайнятості наступні документи:
- підприємець (паспорт, Свідоцтво про державну реєстрацію, довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру)
- працівник (паспорт, трудова книжка, довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру)
При реєстрації трудового договору повинні бути присутні як підприємець, так і найманий працівник.
Якщо працівник вперше влаштовується на роботу і не має трудової книжки, достатньо буде надати паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру.
Про прийом на роботу робиться запис в трудовій книжці працівника.
Новіші публікації Старіші публікації Головна сторінка